sâmbătă, 31 decembrie 2011

Go fuck yourself!!!!

Niciodata, ca in ultimele zile, vorba asta nu mi-a stat pe buze. Mi-a venit sa o zic tuturor....known and unknown. De ce?! Uite d-aia! Ca asa vreau eu! Ca asa mi s-a nazarit! Pentru ca inca imi place sa ma joc de-a adolescentul neinteles.

Urasc sarbatorile. De fapt, urasc cum sunt ele sarbatorite la romani. Sa bage stomacu in draci, sa dea in indigestie, sa explodeze ficatul, sa inventeze noi cifre octanice, sa dea dracii in lautari. Toate astea pt ce? Pentru ca e pastele, craciunul, inaltarea, etc. E pastele ma-tii, craciunu ma-tii s.a.m.d.Ce? Sarbatorile astea nu iti mai plac? Eh, iata primul "GO FUCK YOURSELF!!!"

Stai in picioare, fa mancare, fa curat, fa aia, fa cealalta, ai grija de copil, ai grija si de ceilalti copii, aia mai mari si mai pretentiosi, care pana nu de mult te tratau pe tine ca un copil, impaca si capra si varza, da-r-ar dracii in ea de capra si de varza, ca nu se mai satura!

Asadar, ca in fiecare an....sarbatorile pt mine presupun multa alergatura, agitatie, nervozitate, o multitudine de tentative de a face totul sa mearga ca pe roate, ca de...ca pe ghimpi n-am fost in stare sa inventam o expresie, etc. Si dupa ce alerg de slabesc, transpir, enervez....mai trebuie sa fiu si ca vaca aia de Andra din reclama de la Garnier : cea mai frumoasa pt cei dragi. Dar cine sa observe?

Agitatia din casa e una, dar ce te faci cu cea din oras si cu PROSTII si IMBECILII care haladuiesc pe strazi in zilele de sarbatoare? Toti cercopitecii ies din casa! Este infiorator.

Singura persoana care ma mai linisteste si ma face sa uit de mizeria umana este fii'miu, dar momentan e prea mic ca sa imi dea un sfat sau macar sa imi zica ceva care sa ma faca sa rad.

Asadar, aviz amatoarelor/amatorilor, cand si daca va hotarati sa faceti ceva mai mult in viata, ganditi-va daca puteti sa amanati dusul la wc, cafeaua de dimineata, respectul de sine, dorintele egoiste...si ar mai fi dar nu imi aduc aminte.

A la prochaine, la anul prin primavara pesemne, soyez sages!

Niciun comentariu: