marți, 31 mai 2011

Cine-i mare barosan?

Mie imi place mult vorba asta. Dar mult mult de tot. Mi se pare atat de mizerabila, saracacioasa in mesaj si totusi denota atat de mult miserupism cum nici macar eu nu pot.

Pacat ca replica asta nu exista si cand eram eu mica, asa as fi avut un raspuns pentru CRETINA intrebare "ce vrei sa te faci cand o sa fii mare?". As fi raspuns: vreau sa fiu barosan! Ce plm?! Da' ce-are daca esti barosan?

Da` in fo(u)nd, ce tre' sa faci ca sa devii barosan? Trebuie sa ai burta-checked, trebuie sa fie chel- am masina de tuns, trebuie sa ai tricouri in culori stridente: checked, "ciocate" -n-am, dar pe 25 iulie puteti sa imi faceti cadou de ziua mea, trebuie sa inveti sa scrii corect cocalaresc-puey n0rm@l pryntzy k invatz s@ scryu coR3kt si ar mai trebui sa fii si foarte prost- aici din pacate am ajuns prea tarziu, am facut deja prea multa scoala.

Avantajele cocalarului

- se duce la salon de infrumusetare mai des decat o femeie. Ca de, el fiind barbat modern, trebuie sa se epileze, sa se penseze, sa-si stoarca cosurile de pe, ma scuzati pt expresia golaneasca, dar vreau sa tin pasu` cu ei, de pe..."muian", trebuie de asemeni sa isi dea unghiile cu lac, pt ca in masura in care vrea sa atraga pasarici, in aceeasi masura parca ar vrea sa dea impresia unui gay fara margini. Tot el, barbatul secolului 21, trebuie neaparat sa isi faca parul la salon, pt ca o simpla tunsoare la frizerie si`o mana de gel pt incheieturi nu`i mai sunt de ajung.

Si uite asa, doar cu primul pas, ajung prostu' p**ii mele sa cheltuie mai mult decat mine la salon. De ce? Pt ca "munceste" si are de unde. Sictir!

- are privilegiul de a-si alege cele mai cool, trendy, fancy, glamour boarfe (si aici nu ma refer la fetele de langa ei, ci strict la haine). Ei sunt mereu asortati, dar mai ales VARA. Vara, cand isi aleg TOTI, de parca ar fi uniforma, pantaloni 3/4 albi, un fel de n-ar mai fi in picioare, imitatie de pantofi sau ceva asa-opinci le as zice eu, dar pe care ii poarta fara sosete; acei pantaloni merg "foarte bine" accesorizati cu o curea cu spinner eventual, sau mai nou..din aia textila, SAUUUUU...BRETELE! Da, asa cum aveam noi cand eram mici, bretele dom`le! Pt ca este cool sa fii asa. Fereasca Botez! Si pe langa opinci si pantalonii oribili albi, trebuie musai, tu ca un barbat feroce ce esti, sa ai si`un tricou..ROZ, BLEU, GALBEN, MOV,oricum, o culoare care sa arda retina celui care te priveste.

- i se deschid usile, sau picioarele, celor mai ravnite pasarici; si nu pasarici din alea care stau in cuib, pasarici care zboara din cOOib in cOOib.

- este tratat regeste atunci cand se duce sa bea o cafea (neaparat cu apa plata sau cola- asta cu cola e pt fixarea cat mai buna a bypass-ului cand o avea 50 de ani).

- este mandrul si invidiatul posesor al unei masini bengoase, al unei prietene frumoase, al unui cont in banca sau poate pur si simplu sa fie genul de prost care moare de foame o luna intreaga pt a putea o sg data pe luna sa ajunga in dorobanti/bamboo/krystal/bellagio si asa mai departe.

Acestea fiind spuse, iar n-am spus nimic, dar mi-e cald si nu aveam de cine sa ma iau.

Hai gata, ca vreau sa asculta ultima a lu` salam sau cacatu` ala cu "what the fuck" si sa fiu cool.

Multumesc.

Niciun comentariu: