marți, 24 mai 2011

Visul unei nopti de...viata

Acum cateva luni am avut un imbold, dat de altcineva, in speta mama, de a-mi sterge blogul, pe motiv ca este mult prea trivial si mult prea urat/dur/deranjant. Cum am fost si sunt copilul model, am zis ca de, mama are dreptate. Ei bine, nu. Mi-a fost dor.

Am tot zis, sa scriu, sa nu scriu, da` daca iar vede maica`mea si iar imi sare`n cap ca sunt magaritza, nesimtita, needucata, cu un grad maxim de imbecilitate si ceva teribilism adolescentin. Dar pt ca fanii mei sunt mai importanti decat oricine, I am very scary and boring, vorba Innei, si atunci zic sa mananc niste rahat.

Asadar, ca un mic update a celor intamplate, desi nu va intereseaza. In primul rand, am ramas fara jumatate daca nu chiar fara 3/4 din inima. Iubirea vietii mele, ratiunea fiecarei zi, apa din ceasca de ceai, a plecat. Asadar, Ciucica, fetita mea blanoasa, patata si ceacara, a zis ca e timpul sa nu se mai chinuie cu cancerul si a devenit usor egoista si ne-a parasit. A fost, este si va fi cea mai mare durere pe care am experimentat-o vreodata. Sentimentul de vina inca il am si sapa in minte santuri adanci, ale dracu' de adanci.


Dar, intr-o nota mai optimista, am mai stat si am mai analizat ceea ce`i prin juru meu. Si, bai nene, de ce mai trece timpul, d-aia imi dau seama ca 90% din oameni sunt uraciosi si frustrati.

Ba e cate o vita de n`o f**e nimeni si atunci se simte mai nu stiu cum pt ca pe tine te si anume cineva, ba e cate un bou care ar vrea sa te si anume, dar tu ai deja pe cineva care iti face toate cele, ba e pur si simplu cate un prost/cate o proasta cu functie, indiferent de institutie, care se gandeste ca functia in care a fost investit/a de Dumnezeu/Zoroastru/Allah si cine mai stie ce alte fete luminate, ii da dreptul de a lovi cu organul erect in populatie. Comme example, asistentele medicale si secretarele. Aceste scarnavii, aceste mizerii, considera ca introducerea organului in cavitatea buco-anala este suficienta pt a transforma apa in vin si painea in peste. Ei bine, VACILOR, nu e. Pt asta v-ar mai trebui ceva decenta, educatie si, cum zice la cartea sfanta, smerenie...VACILOR.

Un fel de alt update, se deruleaza cu surle si trambite capitolul 3 din cartea mea, cartea mea imaginara bineinteles. Sau poate ca o voi scrie candva, atunci cand o sa uit ce fel se bea apa sau ce fel te stergi la c*r si voi avea nevoie de instructiuni. Da`, pardon, o sa uit si sa citesc. Drept urmare, nu mai scriu.

Doua lucruri s-au intamplat recent, care m au adus in pragul unui atac cerebral. Si anume, masacrul acelor catei, nu se poate sa nu fi auzit de el, si bataia de joc in ceea ce priveste caii de la Letea.

Baaaaaaaaaaaaaaaa! Cine-i ma animal? Ala de sta in patru labe si da din coada cand il bagi in seama? Ah, pardon, asta e cineva din conducere. Deci, cine-i animal? Ala care nu te deranjeaza cu nimic? Si caruia TU oricum nu ii dai nimic, pt ca esti un scârţar? Sau TU esti animalul pt ca in afara de limbaj articulat nu ai nimic superior? Ba chiar si asta ti`l pierzi atunci cand te uiti dupa una din vacile mai sus mentionate, mai ales daca`i blonda si`i cu ugerele p`afara, sau il mai pierzi daca te prosteste Bachus sa pierdeti noaptea impreuna. In cazul in care tu esti una din vacile mai sus mentionate, sau oricare alta vaca, care e de acord cu chinuirea, bataia, schingiuirea si asa mai departe a animalelor, atunci probabil esti atat de frustrata pt ca un animal primeste mai multa atentie decat tine, incat profiti de mersul tau biped, desi multe nu`l meritati, si faci gura mare, in loc s`o deschizi in alta parte, si ceri sa fie omorate bietele animale.

Acum, na, sa trecem mai multe chestii in revista. Haideti sa facem un mic exercitiu de imaginatie. Stiu ca e utopic, dar straduieste-te. Imagineaza-ti ca sunt proasta si urata. Stiu, e greu. Dar casca ochii. Nu gura, papusa mica, nu gura..sau nu acum.

Mmmmmmdeeciii, sunt urata si proasta. Ce-as face eu daca as fi urata si proasta? Pai, m-as farda excesiv, as adopta un mers de lebada lovita-n aripa, as fi tentata sa imi dau curu` inapoi pana cand fac lordoza si mi-as tuguia buzele pana cand mi ar ajunge la cur. Folosindu-ma de aceste atuuri ale femeii perfecte, impreuna cu productia anuala L'oreal de farduri si fond de ten (astea doar la machiajul de zi) as pleca in recunoastere. Recunoastere de falusieni. De Jeani Falusieni. Si stii ce? Tocmai pt ca sunt urata, proasta si eventual prea slaba sau prea grasa, JF-ii ar face cerc in juru meu, si nu ca sa danseze paparuda. Ci ar face dans de imperechere. De ce? Numa' eu stiu.

Mai exista si posibilitatea ca eu sa fiu o obeza morbida, cum sunt de altfel, si sa nu ma placa nimeni si atunci sa stau toata ziua in casa, visand la brad pitt gol, impreuna cu banderas si dracii sa`i pieptene care or mai fi, denzel si altii, si in timp ce ii visez in compania mea, sa ma uit in dreapta mea, la singura companie..ciocolata, care pana la urma e prietena mea ce mai buna si ma intelege. Ei ii pot spune orice. Tot ce ar putea sa faca ea este sa se topeasca de dorul meu, daca o las la soare, pt ca mi e prea lene sa ma misc pana la frigider. Si pt ca sunt o obeza morbida, sau un obez morbid, ca nici astia nu`s mai rasariti, stau in casa si ma gandesc la strategii de distruge lumea. Lumea mea, pt ca in a altora nu voi intra niciodata. Si cred ca sunt interesanta prin asta. Mi-as pastra, cred, toata viata comportamentul de adolescent neinteles si rebel. Si asta ar fi supeeer cool, mega, like, CBLT, etc, printre alti prieteni de-ai mei, grasi si ei.

N am nimic cu oamenii grasi, sunt si eu o obeza morbida, dar nu se poate sa nu`mi sara mustaru` cand vad un gras ca iese din Mc donald's sau din KFC. Pai ba ANIMALULE/ANIMALO, nimeni, niciodata, nu o sa te agreeze. Believe meee! Stiu ce rahat mananc (da, culmea, mananc,alt verb n-am gasit).

Cu alte cuvinte, asta e un blog despre nimic. Este doar un blog facut intr-o prima zi de concediu acasa la mama unde e al dracu' de bine.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Cred ca am renuntat la blogul meu de vreo 5 ori pana acum. M-a tinut cam vreo 3 zile de bucata. Se pare ca tu ai mai multa vointa :)

Welcome back, I say :D Iar daca vrei sa ramai cu reputatia nepatata in fata mamei tale, exista solutii tehnice ca sa nu-ti mai citeasca blogul :D