duminică, 26 martie 2017

PRO VIATA

Simt nevoia de fiecare data cand ma uit la stiri sa imi reamintesc ca traiesc intr-o tara din secolul 21,care,cica, ar fi iesit din comunism de cativa anisori. Cativa doar. Nu zic cati sunt. Sunt putini.Si tocmai de aia e mai greu cu progresul. Si tot de aia e mai greu si cu mentalitatea si cu acceptarea. Si cu tot, in general.

Se stie de la Decebal incoace ca romanul e natie nesimtita, fara sa generalizam,desigur. Cu oamenii cei mai bagaciosi. Pe nimeni nu il fute grija atat de tare de altul cum il fute pe roman. Cred ca romanii au o viata sexuala de tot cacatul devreme ce asteapta sa ii futa grija.

Daca n-ai datorii la intretinere, sigur esti restant pe la cablu pe undeva; si daca nici asta nu este, atunci sigur nu ai cotizat cum trebuie cand a venit popa cu Boboteaza. Si daca nu ai datorii, atunci, femeie fiind, fumezi pe strada, deci esti curva. Daca NICI ASTA nu faci, STIU SIGUR CA ESTI O CURVA, pt Preafericitul zice asta. Pt ca nu esti impotriva avortului.

Hai sa o clarificam pe asta din punctul de vedere al unei mame.

I'm a mom! Ok?! Ok! Imi iubesc copilul mai presus de orice. Poate sa moara mama, tata, fratimiu, oricine. Atata vreme cat fii miu e by my side, nimeni si nimic nu conteaza. Zau ca nu.
O fi extrem, dar ma doare-n organul genital pe care nu il am. Ca deh l-as fi avut, multe femei ar fi fost nevoite sa avorteze.

Mmmmdeciii!!! Sunt mama, imi iubesc copilul, ii agreez pe ceilalti, ma bucur cand aud ca unul sau altul fac copii. Dar, fratilor, ce sula lu Hector e nenorocirea asta pt care se militeaza zilele astea?!Anti-avort?! Pe bune?! De ce?!

Ok, chiar din statutul de embrion putem vorbi de viata. Eu i-am auzit prima data inima lu fii miu cand aveam 2 luni de sarcina, nici nu eram sigura ca-s cu marsupiu, daramite sa imi imaginez ca ii pot auzi inima.

Dar chiar si asa, eu sustin dreptul femeii asupra corpului ei. In orice ! Vrea sa se tatueze..go ahead,vrea pierce-uri..foarte bine,sa isi faca; vrea sa faca avort..go ahead.

De ce ar trebui sa decida cineva, CULMEA : BARBATI, daca o femeie este sau nu capabila sa fie mama?!
De ce sa decida altcineva daca eu, pe persoana fizica cum ar zice ilustrul Vanghelie, sunt in stare sa cresc un copil?!
De ce trebuie sa imi zica altul ca acolo unde mananca o gura mai mananca alte 45345353. Nu e asa, ioache! Zau ca nu !
De ce tot femeia trebuie sa fie responsabila pt aparitia sau disparitia unei sarcini?! Oricum femeia e aia care e pusa la zid.

Avem nevoie de muuuulta educatie,de multa informare. Avem nevoie sa ne simtit stapani pe corpurile noastre.
Copilul nu e dar de la Dumnezeu, este rezultatul contopirii dintre spermatozoid si ovul. Am invatat eu la anatomie in clasa a 7 a. Nicaieri la anatomie nu s-a zis de Dumnezeu. Se zicea la religie, dar ma dadeau frecvent afara pt ca puneam intrebari incomode si nu am acceptat totul asa cum imi era servit.

Si da, am vazut si eu video-uri cum decurge un avort, ce presupune. Ba mai mult, am o mama care era tanara in perioada decretului si care, slava cuiva, nu a murit in vremurile alea din cauza avorturilor facute cu andrele, sonde, muscate, cactusi si alte barbarii genitale.

Ceea ce ar trebui sa stie astia care militeaza anti avort,pro viata, pro cacat, pro pisat, ar trebui sa stie ca trauma unei femei care recurge la avort este ingrozitoare. Trauma fizica, pt ca doare de te caci pe tine. Trauma psihica pt ca stie si ea ce face. Si niciun purtator de penis nu poate sa inteleaga cacatu asta.

De ce nu se faci mars pro vasectomie?!

De ce nu exista evidente clare cu toti oamenii si in momentul in care ajung la varsta la care ar putea procrea, sa se faca evaluari psihologice, financiare si tot felul, si cine nu ar fi suficient de pregatit ca sa procreeze, sa fie sterilizat. Femeie sau barbat. Fara exceptie. Si o sa vedeti ce se va reduce numarul mamelor minore, al copiilor abandonati, al femeilor care-s victime ale violului domestic,s.a.m.d.

Sau mai bine, de ce nu li se impune celor care participa la marsul pulii, pardon, al vietii, sa adopte un copil?!

aaaa, pt ca majoritatea nu si-ar strica confortul vietii cu un copil? sau pt ca multi dintre protestatari sunt babe care au fost si la PSD? Sau pt ca multi sunt la randul lor copii?! Adusi cu forta acolo?!
Sau, buhuhuhu,  s-a inventat meseria de protestatar?! Si unde e rost de urlat, se baga si astia?!

Cum poate sa imi spuna mie una de 11-12 ani ca ea e anti avort?! She doesn't know shit!
Cat despre babe..treaba e clar. E numai indoctrinare religioasa.

Decat sa urle ca ei sunt anti avort, de ce nu latra ca vor educatie sexuala in scoli?!

Dar, cum ziceam, n-am iesit de multa vreme din comunism, inca avem impresia ca pe copii ii aduce barza si nu moasa, inca il asteptam pe Mos Gerila si nu pe Mos Craciun. 

Ladies ...own your fuckin body!






Niciun comentariu: